Rekisterisihteerin tehtävä avoinna kirkon palvelukeskuksessa

Kuopiossa sijaitsevaan Suomen ortodoksisen kirkon keskusrekisteriin haetaan rekisterisihteeriä.

Ortodoksisen keskusrekisterin rekisterisihteerit hoitavat Suomen ortodoksisen kirkon seurakuntien keskusrekisterille siirtämiä jäsenrekisterin ylläpitoon liittyviä rekisteröintejä ja tiedonluovutusta (virkatodistukset).

Lisäksi rekisterisihteerin tehtäviin kuuluu monikanavainen asiakaspalvelu, sekä yhteydenpito seurakuntien kanssa.

Edellytämme

  • tiimityötaitoja
  • asiakaspalveluhenkisyyttä
  • it-osaamista ja kiinnostusta digitaalisiin työvälineisiin
  • intoa perehtyä toimialaan ja kouluttautua tehtävään
  • järjestelmällisyyttä
  • kielitaitoa: suomi, ruotsi, englanti (Muu kielitaito katsotaan eduksi)

Olet etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy suurin osa edellä mainituista ominaisuuksista. Lisäksi arvostamme täsmällistä ja tarkkaa työotetta, sekä tehtävän hoitamista tukevaa työkokemusta.

Tarjoamme

  • vastuullisen ja itsenäistä työotetta edellyttävän tehtävän kehittyvässä toimintaympäristössä
  • vaihtelevan ja mielenkiintoisen työkentän
  • nykyaikaiset työvälineet
  • tiimin tuen
  • mahdollisuuden osittaiseen etätyöskentelyyn
  • kattavan työterveyshuollon, sekä työsuhde-edut
  • pitkät lomat ja liukuvan työajan

Palkkaus noudattaa Suomen ortodoksisen kirkon työehtosopimusta, koeaika on 6 kuukautta. Työaika on 36,15 h/viikossa.

Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään 1.12.2024.

Toimita hakemus ja ansioluettelo 22.9.2024 klo 18:00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kirkollishallitus@ort.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiedonhallinnan asiantuntija, rekisterinhoitaja Sonja Reijonen, sonja.reijonen@ort.fi.

Puhelimitse lisätietoja voi kysellä tiistaina 3.9. klo 9–10, maanantaina 9.9. klo 9–10 ja perjantaina 13.9 klo 12–14. Haastattelut aloitetaan viikolla 39.