Ortodoksisuus tutuksi selkokielellä -kurssi Valamon opistossa 14.–16.11.
Valamon opisto toimii Valamon luostarin yhteydessä Heinävedellä.
Opistossa järjestetään 14.–16.11. kurssi Ortodoksisuus tutuksi selkokielellä.
Kurssilla kerrotaan mitä ortodoksinen kirkko ja ortodoksinen usko tarkoittavat.
Myös ortodoksinen elämäntapa tulee kurssilla tutuksi.
Kurssi sopii kaikille ortodoksisesta kirkosta kiinnostuneille. Myös kirkon jäsenet voivat tulla kurssille.
Opetus tapahtuu selkeällä suomen kielellä. Siksi se sopii hyvin myös maahanmuuttajille ja suomen kieltä opiskeleville.
Kurssin hinta:
-
150 € yhden hengen huoneessa
-
130 € kahden hengen huoneessa
Hinta sisältää yöpymiset, opetuksen ja ohjelmaan merkityt ruokailut.
Kiinnostuitko?
Voit ilmoittautua mukaan verkossa, sähköpostilla tai soittamalla:
Ilmoittaudu verkossa: https://valamo.fi/c/2025-11-14/ortodoksisuus-tutuksi-selkokielella-112025
Ilmoittaudu sähköpostilla: kurssit@valamo.fi
Ilmoittaudu soittamalla numeroon 017 5701 810