Kirkon palvelukeskuksessa avoinna tiedonhallinnan asiantuntijan / rekisterinhoitajan vanhempainvapaan sijaisuus

Rekisterinhoitajan sijaisena vastaat kirkon jäsentietojärjestelmän tiedoista. Toimit myös keskusrekisterin tiiminvetäjänä. Keskusrekisterin työskentely on monikanavaista ja työhön sisältyy säännöllistä yhteydenpitoa keskusrekisterin yhteistyötahoihin. Palvelukeskuksen tiedonhallinnan asiantuntijana huolehdit kirkon tiedonhallintayksikön tehtävistä, palvelukeskuksen asianhallinnan ohjauksesta, keskushallinnon päätearkistosta ja päätearkiston tietopalvelusta. Tehtävä on määräaikainen.

Edellytämme

  • soveltuvaa ammattikorkeakoulu- tai yliopistotasoista tutkintoa
  • tiimityötaitoja
  • asiakaspalveluhenkisyyttä
  • kokemusta digitaalisista työvälineistä
  • intoa perehtyä toimialaan ja kouluttautua tehtävään
  • kielitaito: suomi, ruotsi, englanti, venäjä (erityisesti vanhat käsialat)

Tarjoamme

  • vastuullisen ja itsenäistä työotetta edellyttävän tehtävän kehittyvässä toimintaympäristössä
  • vaihtelevan ja mielenkiintoisen työkentän
  • perehdytyksen tehtävään
  • nykyaikaiset työvälineet

Arvostamme

  • täsmällistä ja tarkkaa työotetta
  • tehtävää tukevaa työkokemusta

Tehtävä on määräaikainen ajalla 17.2.–15.9.2025. Lisätietoja voi kysellä sähköpostilla osoitteesta sonja.reijonen@ort.fi.

Palkkaus noudattaa Suomen ortodoksisen kirkon työehtosopimusta. Työaika on 36,15 h/viikossa. Palkkaus ORTES:n mukainen, vaativuusryhmä III.

Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään lähettämään sähköpostilla osoitteeseen kirkollishallitus@ort.fi 15.1.2025 klo 12:00 mennessä.